Špeciálny softvérový algoritmus triedi na webe zrno od pliev – firmy, ktoré prejdú týmto filtrom, môžu získať Certifikát Dôveryhodná Firma, ktorý je dôkazom ich spoľahlivosti a poctivosti.
Na slovenskom trhu pôsobí nezávislý certifikačný orgán, košická spoločnosť Centrum Výskumu Názorov Zákazníkov (CVNZ), ktorá neúnavne prečesáva internet a hodnotí spoľahlivosť a solídnosť slovenských podnikateľov.
Používa na to špeciálne vyvinutý inovatívny algoritmus s názvom Ukazovateľ názorov. Ten funguje na princípe vyhodnocovania reakcií spotrebiteľov aj obchodných partnerov na vašu firmu.
Ak sa v internetovom prostredí neobjavili na vašu spoločnosť negatívne ohlasy, môžete sa zapojiť do projektu Dôveryhodná firma, ktorá oceňuje podnikateľov s vysokým morálny a etickým kreditom, spoľahlivosťou a ústretovým prístupom ku klientom, dodávateľom i odberateľom.
V prípade, že vaša firma prejde úspešne týmto softvérovým filtrovaním, bude vás telefonicky kontaktovať zástupca spoločnosti CVNZ s ponukou možnosti získania Certifikátu Dôveryhodná Firma.
Analýzu dôveryhodnosti vašej firmy robí spoločnosť CVNZ celkom bezplatne. Nič vás nebude stáť ani zaslanie samotného Certifikátu Dôveryhodná Firma. K nemu dostanete aj nálepky s logom projektu, ktoré je možné umiestniť podľa potreby na viditeľné miesto vo vašej prevádzke či na firemný automobil.
K tomu navyše za nevysoký poplatok získate prístupové údaje ku katalógu ocenených firiem v projekte Dôveryhodná Firma. Ide o takzvanú elektronickú vizitku, ktorá nielenže bude obsahovať všetky údaje o vašej spoločnosti, vrátane sídla, otváracích hodín a fotogalérie, ale navyše je vaším reputačným tromfom pre konkurenciou.
Inými slovami: ak si vašu spoločnosť na webe vyhľadá váš potenciálny klient, prvé, čo uvidí vo výsledkoch vyhľadávačov bude meno vašej spoločnosti s informáciou o tom, že ste vlastníkom rešpektovaného Certifikátu Dôveryhodná Firma.
Zo skúseností klientov, ktorí sa už do projektu Dôveryhodná Firma zapojili, je evidentné, že vlastníctvo Certifikátu Dôveryhodná Firma pomáha ešte viac zlepšovať celkový imidž firmy v očiach nielen trvalých, ale i potenciálnych nových zákazníkov. Ide o veľmi účinný podporný marketingový nástroj.
Algoritmus Ukazovateľ názorov je pritom na Slovensku unikátom: žiadna iná spoločnosť nepoužíva rovnaký ani podobný nástroj na vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov a obchodných partnerov jednotlivých slovenských firiem a živnostníkov.